تعمیرات انواع سنسور موبایل

حسگر اثر انگشت کار نمی کند

fingerprints FB samsung 1

چرا حسگر اثر انگشت کار نمی کند؟

.

مسائل مختلفی وجود دارد که در نهایت باعث می شود تا حسگر اثر انگشت گوشی از کار بیوفتد. به طور مثال این مشکل می تواند به دلیل ایرادات سخت افزاری و یا مسائل نرم افزاری باشد.

کار نکردن حسگر اثر انگشت پس از آپدیت :

.

خیلی از کاربران سامسونگ پس از آپدیت گوشی خود دیگر قادر به استفاده از حسگر اثر انگشت نمی باشند و از این مورد گلایه های بسیاری دارند . ما به شما یک راه حل کوتاه پیشنهاد می کنیم . مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- گوشی را خاموش کنید.

۲- به حالت ریکاوری بروید . برای ورود به حالت ریکاوری در گوشی های سامسونگ ، پس از خاموش کردن گوشی ، کلید های پاور ( روشن / خاموش ) ، کلید هوم ( Home ) و افزایش صدا را همزمان فشار داده و تا زمان نشان دادن لوگوی سامسونگ روی صفحه ، نگه دارید .

۳- با استفاده از کلید های صدا ( Volume ) ، روی گزینه ی wipe cache partition بروید و با فشار دادن کلید پاور ( Power ) ، آن را انتخاب کنید .

۴- در مرحله ی آخر ، گزینه ی Reboot system now را انتخاب کنید .

با انجام مراحل بالا مجدد حسگر اثر انگشت را فعال و تست نمایید اگر مشکل حل نشد میتواند سخت افزاری باشد .

بررسی سخت افزار  حسگر اثر انگشت :

.

اصابت شی تیز یا جسم سنگین به صفحه که میتواند صفحه LCD ، تاچ اسکرین و همینطور حسگر اثر انگشت را دچار اختلال کند . در این صورت شما میبایست گوشی خود را به یک محل تعمیرات گوشی مطمئن و کاربلد بسپارید تا قطعات مورد نیاز را تعویض کنند .

آبخوردگی گوشی یا نفوذ مایعات به داخل گوشی که در این حالت گوشی باید توسط مرکز خدمات دکتر موبایل باز شده و قطعات معیوب تعویض شود .

در بعضی از موارد در گوشیهای سامسونگ با تعویض lcd سنسور اثر انگشت از کار می افتد در این حالت سنسور اثر انگشت باید توسط نرم افزار خاصی کالیبره شود

جهت بررسی ایراد گوشی خود و مشاوره رایگان از طریق شماره
۰۹۱۰۱۹۶۷۱۷۷ در واتساپ با متخصصان ما در ارتباط باشید .
logo doctor mobile up10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *