تعمیرات دوربین موبایل

دلایل خرابی دوربین در موبایل  

repair mobile camera

دلایل خرابی دوربین گوشی 

مختل شدن کارکرد دوربین موبایل می تواند دلایل بسیاری داشته باشد. آگاهی از این دلایل به کاربر کمک می کند تا به موقع از مشکل دوربین خود اطلاع پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام نماید. در زیر به مواردی از دلایل اختلال در عملکرد این بخش حساس و پر طرفدار گوشی ها اشاره می کنیم:

کثیفی لنز

کارشناسان واحد تعمیر دکتر موبایل به کاربران توصیه می کنند که همواره لنز دوربین موبایل خود را تمیز نگه دارند؛ کثیف بودن لنز دوربین، عامل مهمی در کیفیت عملکرد دوربین محسوب می شود.

تنظیمات

دوربین موبایل دارای بخش تنظیمات می باشد. چنانچه این قطعه با اختلال کارکردی مواجه شد، لازم است که تنظیمات آن را به دقت چک کنید. تنظیمات نادرست می تواند باعث ایجاد اختلال جدی در عملکرد دوربین موبایل شود.

نفوذ مایعات

برای هر کاربری ممکن است اتفاق بیفتد که گوشی موبایلش در معرض آب و یا مایعات دیگر قرار بگیرد. توجه داشته باشید که در صورت نفوذ مایعات به درون گوشی، یکی از اولین بخش هایی که آسیب می بیند دوربین گوشی است. لذا توصیه می کنیم که محافظت های لازم را از دوربین موبایل خود به عمل آورید.

manual817 teaser

آسیب لنز

ممکن است لنز دوربین موبایل در اثر ضربه، افتادن و یا مسائل دیگر، دچار آسیب شده و به عبارت دیگر، خراش بردارد. در این شرایط، دوربین موبایل شما عملرد مطلوبی نخواهد داشت و موجب ناراحتی شما خواهد شد. اما نگران نباشید؛ این مورد با مراجعه ی به موقع به مرکز تعمیر دوربین موبایل قابل تعمیر می باشد و شما می توانید مجددا شاهد عملکرد دوربین خود مثل روز اول باشید.

فلش شدن گوشی

در مرکز تعمیر دوربین موبایل از شما پرسیده می شود که آیا اخیرا گوشی خود را فلش کرده اید یا خیر؛ فلش کردن گوشی ممکن است اختلال عملکرد دوربین را به همراه داشته باشد. در نهایت باید متذکر شویم که تعمیر دوربین موبایل کاری بسیار تخصصی و حرفه ای بوده و نیازمند برخورداری از تجربه ی بالا در این زمینه می باشد. چنانچه در کارکرد دوربین گوشی خود با هرگونه مشکلی مواجه شدید، توصیه می کنیم ضمن بررسی موارد ذکر شده، گوشی خود را به یک مرکز تعمیرات مجهز بسپارید.

کارشناسان زبده ی فعال در مرکز تعمیر دوربین موبایل با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه ی بالای خود اقدام به عیب یابی و تعمیر تخصصی دوربین گوشی شما می کنند. تجهیزات و ابزار تعمیر مدرن و به روزی که در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرند، سطح کیفی خدمات را به شکل قابل توجهی ارتقاء داده و رضایت کاربران از خدمات ارائه شده را در پی دارد.

نکات مهم در تعمیر دوربین موبایل 

فراموش نکنید که چنانچه دوربین موبایل شما به هرکدام از دلایل بالا دچار اختلال شد و کار نکرد، پیش از مراجعه به واحد تعمیرات دوربین موبایل لازم است مواردی را چک کنید و از درست بودن آنها اطمینان حاصل نمایید: قبل از هرچیز باید سیستم عامل گوشی را چک نمایید. در صورتی که نسخه ی سیستم عامل مورد استفاده ی شما قدیمی بود، آن را به آخرین نسخه ی موجود آپدیت کنید.

مطلب دیگر در مورد برنامه ی گوشی می باشد. چنانچه برنامه یا اپلیکیشنی روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید که هنگام استفاده از آن، دوربین دچار مشکل می شود، آن برنامه یا اپ را حذف نمایید. رعایت این موارد کمک می کند متوجه شوید که مشکل ایجاد شده برای دوربین موبایل شما تا چه حد جدی می باشد.

logo doctor mobile up10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *